تحقیق در مورد تمرینات پرورش اندام

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه16 فهرست  تمرینات پرورش اندام: تقویت جلو بازو   تقویت جلو بازو   باور 1:  هرچه زمان بیشتری در باشگاه بگذرانید، نتیجه ی بهتری خواهید گرفت     رسید   تان بزرگ باشد   باور 2:  اگر می خواهید قوی باشید، باید جثه   دهید.   باور 4:  با انجام تمرینات قلبي عروقي، ماهیچه   سازی نخواهید کرد   در سری مقالات تمرینات پرورش اندام، شما با   تمرینات بدنسازی این ورزش آشنا خواهید شد.   در این مقالات سعی خواهد شد تا نکات و تمرینات در حد بسیار ساده ای بیان شوند تا تقریبا” تمامی افراد بتوانند از آن بهره برند. پس در این مطالب از اصطلاحات تخصصی کمتر استفاده خواهد شد.   این بخش که بخش آغازین بشمار می رود، تمرینات جهت تقویت عضلات بازو را به صورت مصور آموزش می دهد. توجه   بررسی کنید.   نکته دیگر اینکه، انجام این تمرینات در باشگاه ورزشی توصیه می گردد:   تمرین 1:   رو به جلو برروی نیمکت …

شما احتمالا این مطالب را نیز دوست دارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>